Tvättid

Åh! i natt har jag sovit bra .. bra som fan .. vaknade nu kl.09 å va helt pigg . nice det . märks att det börjar bli vår också . ja vaknar tidigare då .. när solen tittar fram å allt .. det är vackert väder idag och vi har tvättid kl.11 ..

Rena kläder.

Det är så skönt när man får fylla garderoben med rena kläder .. som luktar gott å e fina .. å nu i helgen när det är påsk å festligheter .. idag skulle tydligen Denice gå till sin syster å bli barn igen . haha jaa .. hoppas hon får trevligt .. själv ska jag nog prova glida över till Skank å raka mig å planera påskfest . det roligaste med min rakapparat är att jag inte haft den hemma sen jag köpte den .. haha! men det gör inget . han rakar sig oftare å ja behöver hans hjälp ändå liksom ..

Nu ska jag även försöka leta reda på nån låt åt Skank .. å jag ska även ta å sortera min Temp-mapp!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0