Zlatan å påskgott!

Har nyss käkat maten som Denice gjorde . fy fan vad gott det var .. rensade tallriken å kollade på en film med Robin Williams .. Samtidigt som jag fortsätter att mala i mig påskgodis å påskmust .. ja jag veeet . påsken är inte här än . men so what? it sure tastes goood :D

License to wed.
Så hette filmen å den va fan kul . en lättsmält komedi om en präst som spelades av Robin då .. Å som vanligt är ju han ett geni . lätt topp 3 av mina favorit komiker som fan har gjort allt .. kanske en film för folk som är sugna på att gifta sig? eller en film för er som verkligen inte vill som får ytterligare sås på era cyniska insikter ..

Ikväll är det Inter - Liverpool i Champions league .. fett spännande jag ska lägga mig å glo å svulla mig ännu mättare å hoppas fan att Zlatan gör ett hat-trick å äger sönder dom där jävlarna . speciellt den där fula jävla Torres där fram i Liverpool . han är glödhet å jag hatar honom!

Ska skynda mig över till skank nu innan matchen börjar iaf ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

ååh jag vil också ha påskmust

2008-03-11 @ 20:13:18
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0