Gårdagen

Ja det var ju fett kul att träffa lite folk igår .. nice! men det var bättre väder idag .. å åke lirar på news idag .. verkar som jag väljer fel dagar att jobba på .. lite bitter blir man allt ibland ..

Priset.
Jag undrar vad priset av att man börjat jobba är .. när alla andra gör roliga grejer sitter jag inne på nätterna å svarar på frågor som sveriges befolkning tycker är jävligt kul att veta .. å jag förstår inte hur vissa kan ha råd att ta en telefonräkning på ett par tusen för att man vill masskicka frågor om hur stor penis en orangutang har eller nåt annat jävla värdelöst ..

Nåväl priset är väl att jag får ha fett kul dom gånger man väl är med . å helt enkelt ha mer pengar .. torsdagen denna vecka kommer bli fet .. då jag ska ut med jobbet å bowla å dricka ett par bärs för att senare hooka mina polare å dra å se kultiration på tings . be there!

Nåväl bilder från gårdagen finns ju även .. här kommer dom . den här gången och framöver är dom tagna med min å denice nya kamera . fett nice samsung 7,2 megapixel å grejer :D

           

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0