I helgen

Den som var då tänkte jag på .. var ju galet skoj ..

Böle.
Var på house-fest i Böle . Jim å Rimpan lirade å ja dansade å har fortfarande ont i benen . helt allvarligt .. huga huga föreningsstuga! det här var ju då på lördagen .. det var rätt mycket folk där . måste vart över 100 iaf .. å polisen var dit å vände 2 gånger . men dom tyckte väl att vi skötte oss ..

På fredagen innan det där var det rätt lugnt .. satt hos Alex å Dadde och drack .. ja sen på söndagen jobbade jag då . sjukt bakis va ja då jag klev upp en halvtimma innan bussen gick 18.57 .. nåväl .. bilder har jag inte så jävla många av tyvärr . men kommer lätt smälla upp några här lite senare .. både från sista april och helgen som var ..

Nu har jag mycket jobb i veckan iaf .. wio wio!

xxx


Kommentarer
Postat av: mulin

Vill du ha fler läsare till din blogg?

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apoetry



2008-05-06 @ 14:05:46
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Denice

ja jag hoppas ju såklart att du vill med mig?

Måste nästan veta det så att jag vet hur stor lägenhet jag ska söka... :(

skulle du kunna tänka dig något annat ställe än gbg?

PUSS! PUSS!

2008-05-08 @ 11:50:06
Postat av: Denice

Jag hoppas att du följer med mig?

puss

2008-05-08 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0