Nu är det äntligen helg!

Idag börjar min helg som jag gjort mig så förtjänt av . såååå förtjänt av . å jag ska festa .. är ledig tors-sön!!

Ett jävla tempo.
Idag börjar det med Bowling, Bärs och Tacobuffé med jobbet och sen vidare till Tingshuset för att stuffa till Kultiration .. det kommer bli så satans jävla nice .. är nästan övertänd .. haha . men det r baaraf för att jag längtat så jävligt .. :D



Sen ska jag följa upp det med ett satans vidare party på lördagen med supande å glatt humör för att leta mig in på O´learys där det antagligen kommer va proppat med gymnasiefolk å annat dravvel , men vad gör man inte för att se ett av sveriges bästa liveband - Looptroop Rockers .. blam!



Vi ses i en telefonkiosk bakom knuten nära dig! blam!

xxx

Kommentarer
Postat av: Denice

kommer bli najs det här ju :)

2008-05-15 @ 12:21:34
Postat av: Denice

kommer bli najs det här ju :)

2008-05-15 @ 12:21:52
Postat av: bacardiraz

yaaaaaaa fett kul igår!! ring när du vaknar=)pöööss

2008-05-16 @ 13:15:41
Postat av: Anonym

åååå weeee åååå en grym helg blev de!=)vilket jävla nice grooove i parken igår woooaaaahhh!pööös=)

2008-05-18 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0