Pripps

Haha . det är några som vill döpa sin son till pripps . va fan . ja kanske ska prova nåt jag med tänker jag då ..

Varumärke.
Ja varför inte döpa om sig till Wella eller Coop eller varför inte Prix .. haha shit . eller andra ölmärken som kanske skulle varit bättre iaf .. Spendrup som förnamn eller Guiness .. eller nåt härligt vin namn .. Castillo de Anna .. eller Gredos .. haha eller varför inte Gato Negro fel å döpa ett barn till ett namn som inte är ett varumärke .. ba, tja! mitt namn är korvbrödbagarn!

Chansen att han kommer få ett smeknamn eller två i livet är ju inte helt obefintlig menar jag .. mina vänner byter vi till å med namn på .. det är ingen ordning på nånting ..

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0