Så vart han frikänd??

Det var ju precis det jag skrev förut . hur fan kan det vara möjligt?

Att döda.
Så nu kan man alltså då mer eller mindre döda en människa utan att åka dit på det för att sveriges fucking system inte funkar för fem jävla öre? hur kan en man skjuta en kille å bli frikänd? hur kan det hända? hur? Hur kan man få döda en människa utan att straffas för det? berätta det för mig!! jag är så jävla arg nu att ja kokar ..

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=767610

Tror ni jag skulle klara mig undan om jag skjöt en gubbfan? det tror inte jag .. men om jag hävdar att det inte var mitt uppsåt å att jag är fett personlighetsförändrad och inte kan se skillnad på verkligheter för att jag hamnat i nån psykos? det tror inte jag! det är ta mig fan skandal!!

Helevets jävlar i helvete! jag kräver att det ska finnas rättvisa i sverige iaf när det gäller att någon mördar en annan människa! är det för mycket begärt?

xxx

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag må säga att jag tycker helt tvärtom. Helt korrekt att han blev frikänd!



För om du skulle bli hotat och förföljd under längre tid, så antar jag att du skulle bli arg och ledsen. och om de då kommer hem till dig och din pappa blir vansinning och ger vad ung-jäveln förtjänar.



Skulle du då säga att det är fel att din pappa blir frikänd????

2008-05-08 @ 21:37:42
URL: http://ahnell.se
Postat av: Fredrik

Men kanske dags att se vad killen gjorde mot familjen. Så du menar att familjen då inte har några rättigheter när myndighetrna inte har gjort något åt saken.



Så familjen blir mordhotade och de ska då inte kunna försvara sig? Jag hade lätt gjort likadant som farsan gjorde!

2008-05-09 @ 01:03:00
URL: http://ahnell.se
Postat av: Denice

håller helt med dig där älsk. Klart som fan att han ska åka in och avtjäna ett straff om han skjutit två stycken, varav en av dom dog. OCH betala ut skadestånd till den dödes föräldrar + till han som vart skadad, men tillåmed det slapp han ju undan med...

Tycker oxå att det är heelt sjukt att dom frigav han. suck.

2008-05-09 @ 01:10:54
Postat av: Viktor

Det är helt rätt att han vart frikänd! Allt detta prat om att han skjutit en annan människa är bara larvigt. Mannen i fråga fick ingen hjälp av polisen, och dom har "barnen" hot han och hans familj, och han gjorde det som krävdes för att skydda dom han älska. Det är basala instinkter hos en människa och det är något som alla gör för sina egna. Ungarna var 17 år gammla och visste precis vad dom gjorde. Dom som borde ställas inför rätt i detta fall är föräldrarna till "barnen"! dom var inte myndiga och då är det deras målsmän som inte tog sitt ansvar för sina barn, och deras beteenden. Dom gick över gränsen och det fick tragiska konsekvenser, men det är något som de för skylla sig själva för.

2008-05-09 @ 01:47:27
URL: http://ahnell.se
Postat av: Fredrik

En människa har alltid rätt att försvara sig, man skall hålla proportioner. Men hur lätt är det att tänka proportioner när man försöker stå upp för sin familj.



Skulle du försöka mata han med moralkakor tills hans mage exploderar då eller?

2008-05-09 @ 12:09:13
URL: http://ahnell.se
Postat av: Anonym

hmmm...slaska här igen. jag tycker att det vart rätt dom. Hur länge ska ett gäng kunna trakassera en familj utan att det brister? jag menar....Dom har ju polisanmält flera gånger och ingen har gjort ett skit. Så tragiskt att det ska behöva gå så långt. Typiskt sverige. Ungefär som den här människan som åkt dit för rattfyllerie 50ggr och diverse annat. senast var han nära att köra ihjäl en 1-årin´g, och polisen står helt handfallna.

2008-05-10 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0