Sanningens ögonblick

Vad jag förstår så är det här programmet jävligt sjukt . jag har inte sett det än ..

75.000
Är det värt å blåsa hela sin tillvaro åt helvete för den ynka summan cash? jag skulle iaf se till å va mordhotad innan jag ens funderade på att göra nåt så dumt för så lite pengar . å hur dumma är dom här som ställer upp i programmet då? börjar grina å är inte alls med på noterna ..

Nu är det tydligen nån som sagt att han varit otrogen, att han önskade att hans brud hade silikonbröst och som föredrar blondiner . hans tjej är brunett .. ajja . sluta grina å ta skiten .. ni har själva valt att vara med .. sen fattar jag inte hur han tänker när han säger att han lurar maskinen genom att "erkänna" även det som inte är sant .. läs mer här ..

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0