Stek

Klockan är bara 10 på morgonen men jag har redan ont i ryggen av solen . tror jag håller på att bränna mig .. får väl se hur det här slutar .. tänkte jag skulle jobba fram en ny bloggdesign även .. men ja pallar inte .. haha .

Musiker och såna där.
Ja man känner ju ett bra gäng å många är musiker å dom är ju som dom är .. det blir galet . det blir kul . det blir alltid bra .. i helgen nu så är det ett jävla party i solen å massa musik .. å massa folk å en massa sol . bada skulle man gjort om det var så att man inte hade gaddat sig .. ikväll blire grillfest!

Jam på tingshusets bakgård med hela ÖSD-ragga ligga jagga reggae-elit på lördag . Ace . Skank . Oleg . Rulah . Oskar Franzén . Knas . mfl mfl ..

Ne men ny musik ska jag fan lägga in här om en stund .. det blir massa nytt å gott för er motherfuckers!

xxx

Kommentarer
Postat av: Denice

Känner på mig att kvällen kommer arta sig bra =)

jävla schysst...

2008-05-31 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0