Vad skulle du göra?

Det är en ensam okänd vinnare som vunnit 135 miljoner på lotto.

Ekonomiskt oberoende.
Om jag skulle vinna det skulle jag se mig som ekonomiskt oberoende och leva på 2 millar per år .. det är fan inte dåligt liksom . plus att man har en massa räntor å skit . nu vet inte jag hur mycket avd et här som betalas i skatt då men ändå .. shit vad jag skulle älska det! men vem skulle inte det?

Listan är så lång på saker man skulle göra om man hade dom pengarna så jag skiter i att skriva ner nånting alls . men om ni känner för att dela med er vad ni skulle göra med pengarna skriv gärna en rad ..

xxx

Kommentarer
Postat av: Denice

mäh, vad dåliga folk är på att lämna kommentarer på din blogg älskling. Dumma.

Jag skulle iaf köpa ett lyx hus någonstans, åka utomlands ett bra tag. Köpa bil till dig och mig... skänka bort en del . . Lägga undan till pension..

Aja ne nu orkar jag fan inge mer, men en liten lista fick du iaf! =D Pöss

2008-05-08 @ 19:34:20
Postat av: Anonym

ha! Jag skulle bli helt paralyserad av chock, och sen leva livet. Göra precis vad man vill liksom. Men 135milj känns fan overkligt mycket. //slaska

2008-05-10 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0