Varma dagar, kalla nätter.

Ja fy fan det har varit en helt grym helg måste jag säga .. har dock blivit sjuk efter helgen .. men ska försöka jobba i veckan ändå .. man behöver varenda fucking krona om man ska klara den här sommaren ..

Solskensdagar.

Det har varit tre dagar nu med solsken .. jävligt skönt att känna att sommaren börja på allvar .. igår var det även mors-dag men jag ska dit idag å trycka i mig tårta innan jobbet .. tänkte iaf att jag skulle slänga upp lite bilder från helgen .. den har varit bra förutom dom kalla nätterna som gjort mig sjuk :(

En fredag med middag för två blev det till att börja med och sen fest hos sven .. för att fortsätta upp med en galen lördag i badhusparken innan Generalen och Ace brakade igång på news .. kinky reggae!




Hahaha .. Blirenå Blirenå Blirenå Blirenå ligga ikväll? (Loud and clear)

xxx

Kommentarer
Postat av: bacardiraz

YYYaa nica pics=) så jävla underbar dag=)

2008-05-26 @ 21:41:00
URL: http://bacardiraz.blogg.se/
Postat av: Yoni

en härlig kväll va det mahn synd att ja var tvungen att pysa smiiissskaa!

2008-05-27 @ 14:26:06
URL: http://www.yonidraw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0