5 saker - tidsfördriv deluxe!

5 saker man måste lära sig att älska
Livet
Psytrance
Reggae
Sprit
Slappa Söndagar

5 musikrelaterade saker jag älskar att hata
Rix FM
One FM
Takida
Per Gessle
Att jag inte kan spela något instrument.

5 grymma tv -serier
Dexter
My name is Earl
Simpsons
How I met your mother
Hells Kitchen

5 tv-serier som suger kuk
V.I.P
70-talets Trafikmagasinet
Söndagsöppet
Top Model
Nanny

5 män jag vill vara för en dag
Dexter
Zlatan
Bob Marley
Jesus
Albert Hoffman

5 Män jag INTE vill vara
George W Bush
Påven
Helge Fossmo (knutbyprästen)
Manuel Uribe (världens fetaste man)
Din mamma!

5 Saker på P som jag tycker om
P
Psytrance
Potatischips
Pannkaka
Pangfylla


Kommentarer
Postat av: Marie

2008-09-10 @ 15:05:11
URL: http://mariebredberg.blogg.se/
Postat av: marie

hahahaha du är ju fan roligare än Helge Fossmo ibland!

2008-09-10 @ 15:09:09
Postat av: bacardiraz

hahahahaha=)

2008-09-10 @ 20:58:00
URL: http://bacardiraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0