Roots Manuva

Hans nya skiva är ju tvärgrym .. har fastnat för ett gäng spår .. och här får ni första videon från plattan som heter Slime&Reason . South London sound! uuuuuuuh!



Fylla.
Idag blir det en skön fylla . så bitter över att jag jobbade igår när alla andra festade .. jag ska inte jobba förrän på tisdag .. ska bli skönt också att få slappa lite här efter kvällens bravader som jag antar att kommer smeta in mig i .. även att det är fet fest i götet ikväll . lite bitter är man ju att man inte har råd att åka ner .. hoppas att alla ni som är där får det redigt fett!



Själv skulle man ju aldrig missa Ace Ventura, Johnson och Gaudium .. fan vilket drag!!!

Ikväll spelar Sverige mot Albanien också . Go Zlatan!

Kommentarer
Postat av: Denice

vad ska du med orginalbiderna till? dom som han har fixat till är ju snyggare =)

2008-09-06 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0